donderdag 6 januari 2011

CO'11: eerste uitdaging aan mezelf!

Om de fotografie op gang te houden/brengen, lijkt het me handig om mezelf opdrachten/uitdagingen te geven.
Eerste uitdaging:
Een collage van foto's maken (min 3 foto's), met een terugkerend thema/kleur. Met als onderwerp Huub.

Tweede uitdaging:
Het fotograferen van een pasgeboren baby. Deze afspraak stond al een tijdje. Ik ga zondag 9 januari de baby van mijn lieve vrienden Monique en Marcel fotograferen. Thijn heet hun zoontje, hij is 4 december geboren en is dus nog echt piep. Ik vind het heel spannend, ik heb al in m'n hoofd wat voor foto's ik wil maken (geloof me, ze zien er geweldig uit). Maarja, nu moet ik ze nog maken...

Liefs Ann

PS Ik heb een nieuwe lens besteld, ik hoop dat ie vandaag wordt bezorgt. Deze is heel geschikt voor portretten en dus voor de shoot met Thijn.

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...