zaterdag 30 maart 2013

Gehaakt kussen





In een magazine zag ik heel leuke kussens, met een gehaakte rand eraan. Ze waren best duur, dus ik dacht: ik probeer het zelf!

Dit heeft het voor mij gekost:

- Stuk grijze stof € 1,- (staal die over was)

- 2 nieuwe bollen katoen € 3,60

- 2 kussen 40x40 cm € 5,-




Knoopjes had ik nog liggen en de kleur oker katoen had ik ook nog.




Ik heb er nu 1 af. Zie hier het resultaat:




In a magazine I saw some really cute pillows, with a crochet border added. The pillows were a little expensive, so I thought: I'll try it myself!

This is what it cost me:

- coupon of grey fabric € 1,- (it was a sample)

- 2 new colors of cotton yarn € 3,60

2 pillows 40x40 cm € 5,-




The buttons I already had and the mustard colored yarn I also had in my stash.









I finished one pillow. See the result here:

1 opmerking:

Unknown zei

Heb je voor mij n beschrijving hoe ik ook zn kussen kan maken? Ik vind ze namelik rrg leuk. Gr. Mieke.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...