woensdag 15 mei 2013

Drawing Part II: My first mandala



Laatst liep ik bij Lijstenmakerij Ida Bakker (een winkel vol creatieve spullen) binnen om een ketting te kopen die ik al eerder had gezien. Nu zag ik dat er potloden van Derwent Pastel voor de helft van de prijs waren. Hmm, leuk om een keer iets mee uit te proberen.

Last week I visited a local art supplies store 'Ida Bakker Lijstenmakerij' to buy a necklace I've seen before. Then I saw the Derwent Pastel pencils where on sale. Hmm, that's a nice offer to try a few things.


De potloden hebben veel pigment, dus dacht ik dat het leuk was om op donker gekleurd papier een tekening te maken. Maar wat... Mijn eerste ervaring met de potloden werd een mandala tekening. Zie hier het reslutaat:

The pencils have a lot of pigment, so I used some dark colored paper to make a drawing on, but what should I draw..? I decided to draw my first mandala.






Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...